Místo konání



Hotel International Brno
Adresa: Husova 200/16, 602 00 Brno
Web: www.hotelinternational.cz
GPS: 49°11'41.55"N, 16°36'17.24"E
Parkování
Parkoviště před hotelem – GPS: 49°11'40.8"N, 16°36'16.5"E
Podzemní garáže (vjezd z ulice Besední) – GPS: 49°11'44.1"N, 16°36'17.2"E
Parkování je možné na parkovišti před hotelem nebo v hotelových garážích do naplnění kapacity.
Doporučujeme využít sousední parkovací dům DOMINI PARK nebo další parkovací místa viz níže.
Více informací o parkování v Brně naleznete ZDE.
Cena
On-line registrace včetně možnosti objednání ubytování bude spuštěna od 1. 6. 2023.
Registrační poplatek je nevratný a zahrnuje:
- účast na odborném programu
- certifikát o absolvování akce (e-verze)
- veškeré materiály s podrobným programem kongresu
- vstup na doprovodnou expozici firem
- občerstvení v přestávkách mezi přednáškovými bloky
- obědy (čtvrtek, pátek)
- 21% DPH
Registrace pasivních účastníků do 24. 10. 2023.
Registrační poplatek | Včasný Při registraci do 10. 10. 2023 | Pozdní Při registraci od 10. 10. 2023 | Na místě |
Člen PS ČLS JEP a SPsS SLS | 3500 Kč | 4000 Kč | 4400 Kč |
Nečlen (lékař) PS ČLS JEP a SPsS SLS | 4000 Kč | 4500 Kč | 4900 Kč |
Nelékařské zdravotní a pomáhající profese (psychologové, zdravotní sestry a soc. pracovníci) | 1700 Kč | 1700 Kč | 2100 Kč |
Student LF (3. - 6. ročník); postgraduální student; nositel Heverochovy medaile | 1000 Kč | 1000 Kč | 1000 Kč |
O výši registračního poplatku rozhoduje datum registrace, nikoliv datum platby. Faktury na úhradu registračního poplatku budou rozesílány e-mailem nejdříve dva měsíce před konáním akce.
Ubytování
Organizační sekretariát akce nabízí možnost rezervace ubytování.
Zájemce musí uvést poptávku do poznámky v on-line přihlášce, případně poslat e-mailem na kongres@solen.cz. Rezervace ubytování bude uzavřena naplněním kapacity nabízených hotelů, nejpozději však 22. 9 2023, kdy bude příjem objednávek ubytování ukončen. Po výše uvedeném datu nejsme schopni rezervaci ubytování garantovat!
V případě hromadného přihlášení kontaktujte, prosím, paní Zuzanu Tesařovou, a to na e-mail tesarova@solen.cz.
Poptávka musí obsahovat:
- název hotelu
- termín ubytování
- počet nocí
- typ pokoje
- příjmení případné další osoby na pokoji
- fakturační údaje, pokud se liší od fakturačních údajů registrace
- fakturační údaje druhé osoby na pokoji
Zrušení a změny ubytování
- Všechny změny týkající se rezervace ubytování nebo její případné zrušení musí být zaslány e-mailem na organizační sekretariát (kongres@solen.cz). Telefonická storna či změny nebudou akceptovány.
- V případě změn NEKONTAKTUJTE přímo hotel, ale obracejte se, prosím, výhradně na sekretariát akce, který veškeré změny vyřizuje.
- Storno rezervace dříve než 40 dní před akcí je bez poplatku.
- Storno rezervace 39 až 35 dní před akcí, účtujeme Storno poplatek ve výši 30% z celkové ceny pobytu.
- Storno rezervace 29 až 15 dny před akcí, účtujeme Storno poplatek ve výši 60% z celkové ceny pobytu.
- Storno rezervace 14 až 8 dnů před akcí, účtujeme Storno poplatek ve výši 90% z celkové ceny pobytu.
- Při zrušení rezervace 7 dnů před příjezdem bude účtován Storno poplatek ve výši 100 % z celkové ceny pobytu.
- Nedojezd – 100 % z celkové ceny ubytování. V případě nedojezdu bude Vaše rezervace držena do 12:00 hod následujícího dne, poté bude Vaše rezervace zrušena. Informujte proto, prosím, sekretariát o případné změně Vašeho příjezdu v dostatečném časovém předstihu.
- V případě předčasného ukončení či přerušení pobytu bez zavinění zprostředkovatele ubytování nevrací zprostředkovatel ubytování zaplacenou cenu pobytu.
- V ceně ubytování není zahrnut místní poplatek z pobytu.
Stravování
- Pro účastníky je zajištěno občerstvení během přestávek mezi jednotlivými přednáškovými bloky.
- Obědy 2. a 3. 11. 2023 jsou v ceně registračního poplatku, přesto vás prosíme zaznačit v registračním formuláři, zda máte zájem, ať nám pomůžete neplýtvat.
Doprovodný program
Čtvrtek 2. 11. 2023 - Společná večeře formou rautu (KAPACITA OBSAZENA)
- Cena: 700 Kč
- Místo konání: Hotel International Brno (Restaurace Lucullus), po skončení odborného programu
Pátek 3. 11. 2023 - Divadelní představení Vitka a večeře formou bufetu (KAPACITA OBSAZENA)
- Cena: 800 Kč
- Místo konání: Divadlo Husa na provázku
- Kapacita omezena na 250 účastníků
Doprovodný program není součástí odborného programu a není v ceně registračního poplatku, účastníci si jej hradí dobrovolně sami. Nebude-li vstupenka objednána a zaplacena dopředu, nemůžeme garantovat možnost jejího zakoupení na místě. Doprovodný program není financován z prostředků farmaceutických společností, které jsou partnery akce.