Místo konání


Hotel International Brno

Adresa: Husova 200/16, 602 00 Brno
Web: www.hotelinternational.cz
GPS: 49°11'41.55"N, 16°36'17.24"E

Parkování
  • Parkoviště před hotelem – GPS: 49°11'40.8"N, 16°36'16.5"E

  • Podzemní garáže (vjezd z ulice Besední) – GPS: 49°11'44.1"N, 16°36'17.2"E

Parkování je možné na parkovišti před hotelem nebo v hotelových garážích do naplnění kapacity.
Doporučujeme využít sousední parkovací dům DOMINI PARK nebo další parkovací místa viz níže.

Více informací o parkování v Brně naleznete ZDE.





Cena

On-line registrace včetně možnosti objednání ubytování bude spuštěna od 1. 6. 2023.

Registrační poplatek je nevratný a zahrnuje:

  • účast na odborném programu
  • certifikát o absolvování akce (e-verze)
  • veškeré materiály s podrobným programem kongresu
  • vstup na doprovodnou expozici firem
  • občerstvení v přestávkách mezi přednáškovými bloky
  • obědy (čtvrtek, pátek)
  • 21% DPH

Registrace pasivních účastníků do 24. 10. 2023.

Registrační poplatekVčasný
Při registraci
do 10. 10. 2023
Pozdní
Při registraci
od 10. 10. 2023
Na místě
Člen PS ČLS JEP a SPsS SLS3500 Kč4000 Kč4400 Kč
Nečlen (lékař) PS ČLS JEP a SPsS SLS4000 Kč4500 Kč4900 Kč
Nelékařské zdravotní a pomáhající profese (psychologové, zdravotní sestry a soc. pracovníci)1700 Kč1700 Kč2100 Kč
Student LF (3. - 6. ročník); postgraduální student; nositel Heverochovy medaile1000 Kč1000 Kč1000 Kč

O výši registračního poplatku rozhoduje datum registrace, nikoliv datum platby. Faktury na úhradu registračního poplatku budou rozesílány e-mailem nejdříve dva měsíce před konáním akce.



Ubytování

KAPACITA UBYTOVÁNÍ JE JIŽ PLNĚ OBSAZENA.

Organizační sekretariát akce nabízí možnost rezervace ubytování.

Zájemce musí uvést poptávku do poznámky v on-line přihlášce, případně poslat e-mailem na kongres@solen.cz. Rezervace ubytování bude uzavřena naplněním kapacity nabízených hotelů, nejpozději však 22. 9 2023, kdy bude příjem objednávek ubytování ukončen. Po výše uvedeném datu nejsme schopni rezervaci ubytování garantovat!

V případě hromadného přihlášení kontaktujte, prosím, paní Zuzanu Tesařovou, a to na e-mail tesarova@solen.cz.

Poptávka musí obsahovat:

  • název hotelu
  • termín ubytování
  • počet nocí
  • typ pokoje
  • příjmení případné další osoby na pokoji
  • fakturační údaje, pokud se liší od fakturačních údajů registrace
  • fakturační údaje druhé osoby na pokoji

Modul: Ubytování




Zrušení a změny ubytování

  • Všechny změny týkající se rezervace ubytování nebo její případné zrušení musí být zaslány e-mailem na organizační sekretariát (kongres@solen.cz). Telefonická storna či změny nebudou akceptovány.
  • V případě změn NEKONTAKTUJTE přímo hotel, ale obracejte se, prosím, výhradně na sekretariát akce, který veškeré změny vyřizuje.
  • Storno rezervace dříve než 40 dní před akcí je bez poplatku.
  • Storno rezervace 39 až 35 dní před akcí, účtujeme Storno poplatek ve výši 30% z celkové ceny pobytu.
  • Storno rezervace 29 až 15 dny před akcí, účtujeme Storno poplatek ve výši 60% z celkové ceny pobytu.
  • Storno rezervace 14 až 8 dnů před akcí, účtujeme Storno poplatek ve výši 90% z celkové ceny pobytu.
  • Při zrušení rezervace 7 dnů před příjezdem bude účtován Storno poplatek ve výši 100 % z celkové ceny pobytu.
  • Nedojezd – 100 % z celkové ceny ubytování. V případě nedojezdu bude Vaše rezervace držena do 12:00 hod následujícího dne, poté bude Vaše rezervace zrušena. Informujte proto, prosím, sekretariát o případné změně Vašeho příjezdu v dostatečném časovém předstihu.
  • V případě předčasného ukončení či přerušení pobytu bez zavinění zprostředkovatele ubytování nevrací zprostředkovatel ubytování zaplacenou cenu pobytu.
  • V ceně ubytování není zahrnut místní poplatek z pobytu.



Stravování


  • Pro účastníky je zajištěno občerstvení během přestávek mezi jednotlivými přednáškovými bloky.
  • Obědy 2. a 3. 11. 2023 jsou v ceně registračního poplatku, přesto vás prosíme zaznačit v registračním formuláři, zda máte zájem, ať nám pomůžete neplýtvat.



Doprovodný program


Čtvrtek 2. 11. 2023 - Společná večeře formou rautu (KAPACITA OBSAZENA)

  • Cena: 700 Kč
  • Místo konání: Hotel International Brno (Restaurace Lucullus), po skončení odborného programu

Pátek 3. 11. 2023 - Divadelní představení Vitka a večeře formou bufetu (KAPACITA OBSAZENA)

  • Cena: 800 Kč
  • Místo konání: Divadlo Husa na provázku
  • Kapacita omezena na 250 účastníků

Doprovodný program není součástí odborného programu a není v ceně registračního poplatku, účastníci si jej hradí dobrovolně sami. Nebude-li vstupenka objednána a zaplacena dopředu, nemůžeme garantovat možnost jejího zakoupení na místě. Doprovodný program není financován z prostředků farmaceutických společností, které jsou partnery akce.